نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 12:37

انجام ۳ عملیات پلیسی مهم در استان سمنان/۶نفر دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه رویداد پلیسی در استان به وقوع پیوسته است، گفت: در این راستا شش نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه تعطیلات پایان هفته سه عملیات ویژه پلیسی در سطح استان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای در شاهرود و دستگیری سارقان سیم و کابل هوایی و شرورهای چاقو کش در دامغان مهمترین رویدادها را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه عملیات‌های صورت گرفته منجر به دستگیری شش نفر شده است، افزود: خط قرمز پلیس امنیت است و در این راستا هیچ مماشاتی در کار نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه درگیری چند جوان در پارک دانشجو دامغان منجر به مصدومیت شدید یک نفر شد، ابراز داشت: پلیس کنار از چهار ساعت این افراد را شناسایی و دو نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه در پی وقوع قطع برق در منطقه قهاب رستاق دامغان بلافاصله تیم تخصصی وارد ماجرا شدند، تصریح کرد: طی عملیات غافلگیرانه ردپای دو سارق سابقه دار شناسایی و این افراد به انجام ۲۱ فقره سرقت سیم و کابل اعتراف کردند.

وی بابیان اینکه سارقان حرفه‌ای خودرو و محتویات داخل آن در شاهرود به دام پلیس افتادند، افزود: این دو نفر به انجام ۳۶ فقره سرقت اعتراف کردند که انگیزه این افراد مصرف مواد مخدر توهم زا بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1224547

مهمترین اخبار ایران و جهان: