نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 12:52

بیانیه گردان‌های قدس درباره جزئیات عملیات انتقام آزادگان

گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، از نیروهای مقاومت حاضر در اتاق عملیات مشترک مقاومت که در عملیات «انتقام آزادگان» علیه رژیم صهیونیستی مشارکت داشتند، قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، گردان‎‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای، از نیروهای مقاومت حاضر در اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین، به ویژه گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس قدردانی کرد.

ابوحمزه، سخنگوی نظامی گردان‌های قدس، در پیامی تصویری تصریح کرد: نیروهای مقاومت، پاسخ به رژیم صهیونیستی را به تأخیر نیانداختند، مانع از رویارویی یک‌تنه ما با رژیم صهیونیستی شدند و همگی به وظیفه خود عمل کردند.

وی افزود: دوباره، با خون فرماندهان و رزمندگان شهیدمان، برگی از تاریخ جانبازی و پایداری در راه پیروزی و آرمان فلسطین را به نگارش درآوردیم. ۵ روز گذشته، غرش خشمناک مقاومت بر سر صهیونیست‌های سفیه بود. درگیری‌ها با اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها آغاز شد که نمایانگر واقعیات جامعه صهیونیستی، ارتش شکست‌خورده و حکومتی بحران‌زده آنهاست.

ابوحمزه ادامه داد: نتانیاهو می‌خواست از خون شهدای ما برای خود قاب پیروزی بسازد؛ اما پاسخ مقاومت به این خیال واهی، بمباران عمق اراضی اشغالی بود.

سخنگوی گردان‌های قدس با تأکید بر بی‌نتیجه‌بودن ادامه سیاست ترور از سوی رژیم صهیونسیتی، افزود: به ملت فلسطین و حامیان مقاومت اطمینان می‌دهیم که فرماندهان جدید وظایف فرماندهان شهید را طی جنگ و به بهترین شکل برعهده گرفتند.

ابوحمزه ادامه داد: ما تل‌آویو و همه مناطق اطراف آن، قدس اشغالی و شهرک‌های صهیونیستی در عمق اراضی اشغالی را با صدها موشک هدف قرار دادیم و اهداف جدیدی را در تیررس خود قرار دادیم.

وی تأکید کرد: گردان‌های قدس در وضعیتی عالی به سر می‌برد و شگفتی‌های بسیاری را برای دور بعدی درگیری با صهیونیست‌ها در مشت خود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213491

مهمترین اخبار ایران و جهان: