نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 09:05

برپایی 3 بازارچه زیست عفیفانه در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال شاهد بازگشایی 3 بازارچه عرضه محصولات زیست عفیفانه در شهرستان های فردوس،طبس و قاین هستیم.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: امسال تقویت هویت ایرانی اسلامی در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای طرح زیست عفیفانه جشنواره هنری ایران جوان بمان اجرا می شود که تیر ماه شاهد اختتامیه این جشنواره هستیم.

وی به برگزاری جلساتی برای برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایران اسلامی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه که شهریور ماه برگزار می شود تمرکز تولید کنندگان بر نمادهای فرهنگی خراسان جنوبی است. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه از برپایی ۳ بازارچه  عرضه محصولات زیست عفیفانه در شهرستان های فردوس،طبس و قاین خبرداد و گفت: با پیگیری های انجام شده مجوزهای لازم برای نمایندگی شهرکرد (چادر) به متراژ ۵ هزار متر در استان انجام شده که هم استانی ها می توانند با قیمت مناسب از یک نمایندگی زیست عفیفانه با قیمت مناسب تر خریداری کنند. 

فرخنده در پایان تصریح کرد: برگزاری رویدادهای خلاقیت و ایده پردازی در حوزه لباس با محوریت دانشگاه سپیده کاشانی،کار علمی و پژوهشی با داشنگاه بیرجند برای آثار و برکات زیست عفیفانه و حمایت تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات از جمله برنامه های این اداره کل است.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1276747

مهمترین اخبار ایران و جهان: