نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 15:00

لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه

رشت- نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر لزوم ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه تاکید کرد و گفت: اگر آحاد جامعه ملزم به زیست مهدوی باشند بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای سیاست‌گذاری مهدویت استان با بر ضرورت توجه به حاضر و ناظر بودن حضرت ولی‌عصر (عج) اظهار کرد: همه ما موظف هستیم که در راستای بسترسازی زیست مهدوی مردم تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه نوشتار و گفتار همگان باید در راستای بسترسازی زیست مهدوی مردم باشد، افزود: اگر آحاد جامعه ملزم به زیست مهدوی باشند بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: بعد از بسترسازی زیست مهدوی باید به ترویج این فرهنگ پرداخت و لذا همه نهادها، تشکل‌ها و مجموعه‌ها باید برای ترویج و بسط زیست مهدوی گام‌های محکم و مؤثری بردارند.

امام جمعه رشت تاکید کرد: اگر مردم هر جامعه‌ای به ویژه شیعیان امیرالمومنین علی (ع)، زندگی مهدوی داشته باشند قطعاً بسیاری از ناهنجاری‌ها به وجود نخواهد آمد زیرا با توجه به حاضر و ناظر بودن امام زمان (عج)، قطعاً ایشان دست ما را خواهند گرفت و هدایت می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277491

مهمترین اخبار ایران و جهان: