نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 13:49

۱۱۴۴ فروشگاه استان سمنان به کالابرک الکترونیک تجهیز شد

سمنان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه ۱۱قلم کالا مشمول طرح کالابرک الکترونیک شده است، گفت: یک هزار و ۱۴۴ فروشگاه استان برای این طرح تجهیز شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر کاشانی ظهر یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۴۴ فروشگاه در سطح روستاها و شهرهای استان سمنان به اجرای طرح کالابرگ الکترونیک تجهیز شدند، ابراز داشت: در این طرح کارت جدید صادر نمی‌شود و همان کارت بانکی سرپرست خانواده قابل قبول خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه ۱۱ قلم کالا مشمول طرح کالابرگ الکترونیک است، افزود: ماست، شیر و پنیر، مرغ و تخم مرغ، شکر و قند، برنج و ماکارونی از جمله این کالاها را در بر دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی می‌توانند به صورت اعتباری یا کالا برگ الکترونیک این یارانه را دریافت کنند، ابراز داشت: این طرح از سیزدهم خرداد با هدف حمایت از اقشار کم درآمد جامعه در استان سمنان به اجرا درآمده است.

کاشانی ضمن بیان اینکه دهک اول تا سوم جامعه از این طرح می‌توانند استفاده کنند، تصریح کرد: این طرح در تمام شهرهای استان سمنان در حال اجرا است و می‌کوشد تا خانواده‌های نیازمند را به نوعی حمایت کند.

وی افزود: مبلغ اعتباری موجود در این طرح کالابرگ الکترونیک ۴۰۰ هزار تومان است و اگر مشمولان از کالابرگ استفاده کنند این رقم به ۴۸۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277303

مهمترین اخبار ایران و جهان: