نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 16:49

لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان ایلام برای اربعین

ایلام-فرمانده انتظامی ایلام بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان ایلام برای اربعین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی ظهر یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در این باره گفت: یکی از افتخارات سازمان فراجا که همواره به عنوان مدال افتخاری برگردن ماست خطاب کردن پلیس به عنوان مجاهدان فی سبیل الله در کلام حضرت آقا است و قطعاً به آن می‌بالیم.

وی اضافه کرد: پلیس به عنوان یک سازمان مردمی و جامع محور سال گذشته ۷۰ شهید و از ابتدایی سال تاکنون ۸ شهید را در راه مبارزه با مواد مخدر، کالای قاچاق و سرقت تقدیم نظام کرده است که امیدواریم ما نیز در مجموعه انتظامی استان بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه داشتن ارتباط حسنه و مقبولیت بین مردم از ویژگی‌های پلیس در نظام اسلامی است، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های پلیس در استان ارتباط تنگاتنگ با شهروندان و مشارکت دادن آن در تولید امنیت پایدار در جامعه خواهد بود که قطعاً عملکرد مطلوب پلیس می‌تواند به مثابه بلندگوی تبلیغاتی برای نظام باشد.

سردار سلمانی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماموریت بزرگ اربعین به نقش پررنگ سایر سازمان‌ها در ایجاد بسترهای لازم در جهت تسهیل در ارائه خدمات به زائران حسینی دانست و تاکید کرد: یکی از وظایف اصلی پلیس ایجاد نظم و امنیت برای زائران است و چنانچه زیرساخت‌های لازم صورت نگیرد قطعاً این نظم و انضباط به درستی انجام نمی‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان در بخش پایانی سخنانش به ارائه بیلان عملکرد پلیس در مبارزه با سارقان و اجرای طرح‌هایی به منظور کاهش جرم و در استان پرداخت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1211647

مهمترین اخبار ایران و جهان: