نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 10:35

کمیته های ستاد اربعین نقاط ضعف و قوت سالهای گذشته را شناسایی کنند

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و قوت کمیته های ستاد اربعین در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر،ابوالفضل رفیعی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان در محل استانداری زنجان گفت: نقاط قوت اقدامات کمیته های ستاد اربعین در سال های گذشته باید حفظ و تقویت شود.

وی ابراز داشت: مسئولان کمیته ها در برنامه ریزی های خود باید به این مهم توجه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان،بر لزوم برنامه ریزی مناسب کمیته‌های ستاد اربعین استان و اطلاع رسانی کامل و صحیح به مردم جلوی بروز مشکلات احتمالی تاکید کرد و گفت: در ارتقای کیفیت مراسم حماسی و معنوی اربعین حسینی موثر است.

رفیعی به تعیین استان زنجان به عنوان معین استان آذربایجان غربی به منظور تقویت مرز تمرچین اشاره کردو بیان داشت: استفاده زوار استان از نقاط مرزی مختلف به ویژه تمرچین به منظور کاستن از بار ترافیکی و جلوگیری از ازدحام در مرز مهران مورد توجه است.

وی ابراز داشت؛ این ستاد در سال گذشته تلاش کرد وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهد که کسب رتبه خوب در ارزیابی استان‌ها توسط ستاد مرکزی، موید این مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: کمیته های ستاد اربعین استان، نقاط ضعف گذشته را در برنامه ریزی ها مد نظر قرار دهند و نسبت به رفع آنها اقدام کنند.

رفیعی گفت: جنبه مردمی مراسم بزرگ اربعین و نقش مواکب بسیار مهم است و توجه به دغدغه های موکب داران، تسهیلگری و حمایت‌های لازم از این ظرفیت مهم توسط کمیته های مختلف شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1232703

مهمترین اخبار ایران و جهان: