نیوز سیتی!
29 اردیبهشت 1402 - 15:25

خانواده‌ها و مسئولین از حجاب صیانت کنند

ورامین- امام جمعه موقت ورامین با اشاره به ایمکه مسیر حجاب نباید از کنترل خارج شود گفت: خانواده‌ها و مسئولین از حجاب صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: اوضاع کشور از نظر عدم افزایش جمعیت تکان دهنده است دختران با علم اینکه عاقبت شومی در انتظارشان است در منجلاب گناه وارد نشوند و حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی خود قرار دهند.

وی افزود: دولت و رئیس جمهور قدردان نخبگان دختر و پسر باشید و نگذارند این ذخایر ناشناخته به خاطر مسائل مادی از دست بروند خانواده‌ها و مسئولین از حجاب صیانت کنند وضعیت کشف حجاب از کنترل خارج نشود.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از اوضاع تورم و نابه سامانی حوزه مسکن گفت: خرید خانه برای جوانان کاملاً به یک رؤیا تبدیل شده است، صاحب خانه‌ها به مستأجران کمک کنند نه اینکه در این اوضاع با بی رحمی کرایه‌ها را افزایش دهند.

قدوسی نژاد بیان داشت: دختران در ایران جایگاهی دارند که در هیچ جای دنیا چنین جایگاهی ندارند، امروز دختران و بانوان در ابعاد دانشگاهی، علوم تخصصی، ورزشی و عرصه‌های متفاوت با کسب مدال و مقام باعث افتخار کشور شده‌اند بدون آنکه خدشه‌ای به حجاب و عفاف آنها وارد شود.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همچنین در این بازدید نسبت به کتاب کودک و نوجوانان توجه نشان دادن و فرمودند که کتاب فرهنگ‌ساز است و متن می‌تواند در همه عرصه‌های زندگی، پرچمی باشد که راه و مقصد را نشان می‌دهد. از برگزارکنندگان نمایشگاه تقدیر و تشکر داریم و امید داریم وعده وزیر ارشاد مبنی بر تأمین کاغذ عملی شود و از طرف دیگر فرهنگ سازی لازم در سنین مختلف برای مراجعه به متون اصلی صورت بگیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1222703

مهمترین اخبار ایران و جهان: