نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 19:26

بسیج سازندگی در عرصه های مورد نیاز کشور گام های بلندی برداشته است

اراک- نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی بسیج سازندگی را پیشگام در عرصه های مورد نیاز کشور عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه با صدور پیامی مشترک هفته بسیج سازندگی را به تمامی جهادگران و بسیجیان تبریک گفتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی در این پیام آورده‌اند: این نهاد انقلابی توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های بلند بردارد.

در ادامه این پیام آمده است: تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و مهم کشور است.

در این پیام تاکید شده است: بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پر افتخاری بردارد.

گفتنی است بسیج سازندگی ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ به دستور مقام معظم رهبری تأسیس و از ۱۷ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1203247

مهمترین اخبار ایران و جهان: