نیوز سیتی!
20 خرداد 1402 - 10:47

اخذ مجوز جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان

اهواز - معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اخذ مجوز جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی برای اولین بار در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر نبی جمعه‌زاده صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی پیگیری‌های مستمر به منظور جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان، موفق شدیم برای اولین بار موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با این موضوع را به دست آوریم.

وی گفت: بر اساس نامه دکتر مریم بختیاری، دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، در پاسخ به درخواست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص جذب دانشجوی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه، موافقت اصلی با این موضوع به عمل آمد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: مطابق با شرح نامه مورد اشاره، پیرو بررسی‌های به عمل آمده توسط هیئت ممتحنه، ارزشیابی و برنامه‌ریزی پرستاری، مجوز جذب دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد در رشته پرستاری با گرایش داخلی جراحی در دانشگاه علوم پزشکی آبادان صادر شده است.

جمعه‌زاده بیان کرد: شایان ذکر است جذب دانشجویان واجد شرایط در مقطع و رشته یاد شده، از طریق کنکور سراسری وزارت متبوع انجام خواهد پذیرفت و متقاضیان باید بر اساس توضیحات و شرایط مندرج در دفترچه این آزمون اقدام به انتخاب این رشته کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1274291

مهمترین اخبار ایران و جهان: