نیوز سیتی!
12 خرداد 1402 - 11:31

تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر خصوصی سازی می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از واگذاری پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کم آبی یکی از مشکلات چندین دهه اخیر شهر بوشهر است که اقدامات قابل توجهی برای به حداقل رساندن این موضوع شده است و در همین راستا انتقال و مدیریت صحیح پساب نیز می‌تواند در تامین آب پایدار نقش داشته باشد.

وی با بیان اینکه بخشی از پساب تصفیه خانه فاضلاب شهر بوشهر به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، افزود: این اقدام در راستای ارتقاء، توسعه، بهره برداری و نگهداری تاسیسات فاضلاب شهر بوشهر مطابق با استاندارد‌های زیستی محیطی صورت می‌گیرد.

عالی با اشاره به اینکه این واگذاری به صورت روش بیع متقابل به سرمایه گذاری می‌باشد، ادامه داد: دوره احداث ارتقاء و توسعه تاسیسات فاضلاب 36 ماه در نظر گرفته شده است که بهره‌برداری، راهبری، حفاظت، تعمیر و نگهداری و اورهال کل تاسیسات فاضلاب نیز توسط سرمایه‌گذار باید اجرایی شود.

این مقام مسؤول جمعیت تحت پوشش در این طرح را 357 هزار نفر برشمرد و بیان داشت: متقاضیان سرمایه‌گذاری واجد شرایط می‌توانند از امروز تا 16 خردادماه برای دریافت اسناد ارزیابی کیفی به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستادایران) به آدرس ir.setadiran.www
مراجعه نمایند. 

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1256447

مهمترین اخبار ایران و جهان: