نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 15:35

جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه ورزش و جوانان مد نظر قرار گیرد

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری از موضوعات مهمی است که سرپرست جدید ورزش و جوانان کردستان باید مد نظر قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خسرو قمری، مدیرکل هماهنگی امور استان.های وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان کردستان که در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: جولایی از معدود مدیران کشور است که توانسته 10 سال در سمت خود فعالیت داشته و بدون شک خداحافظی برای وی سخت است و امیدوارم تمام زحماتی که در طول این سال‌ها کشیده شده، قدر دانسته شود. 

وی گفت: در استان‌هایی همچون کردستان که کمتر توسعه‌یافته است و صنعت در آن رونق زیادی ندارد، توسعه ورزش بسیار سخت است و مدیران با علاقه و انگیزه نشان داده‌اند که پای کار بودن فقط با پول ‌و بودجه پیش نمی‌رود اگرچه کار با بودجه اندک بسیار سخت است.

قمری خاطرنشان کرد: در استان کردستان گاهی فقر مانع از پیشرفت ورزشکاران شده اما مدیران استانی همیشه این نگرانی داشته اند که بتواند ورزشکاران شایسته خود را آماده مسابقات کنند.

وی گفت: به شخصه به عنوان یک پیشکسوت به آقای جولایی دست مریزاد می‌گویم چونکه در دوران کاری ثابت کرده که برای رضای خدا و با عشق و علاقه کار می‌کند. 

وی تاکید کرد: جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری که مقداری مناسبی نیز بود از موضوعات مهمی است که سرپرست جدید ورزش و جوانان کردستان باید مد نظر قرار دهد.

قمری افزود: با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی، توجه ویژه ورزش و جوانان استان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به جوانان یکی از خواسته‌های ما است، خاطر نشان کرد: ارتباط و تعامل با همکاران اداره کل از دیگر انتظارات ما از سرپرست جدید ورزش‌ و جوانان کردستان است و همکاران باید تعامل خوبی با مدیران بالادستی خود داشته باشند.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1255091

مهمترین اخبار ایران و جهان: