نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 13:28

رسیدگی به 295 پرونده کارگری در هیات‌های حل اختلاف کردستان

معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان با اشاره به افتتاح هیات صلح در انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمانی سنندج گفت: سال گذشته 295 پرونده اختلافی در میان اعضای آن تشکیل شده است که 230 مورد آن به صلح و سازش منجر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهادر اسدی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هجدهمین هیأت صلح استان کردستان اظهار کرد: فرهنگ‌سازی در خصوص ترویج و اشاعه صلح و سازش در جامعه از ماموریت‌های کلیدی معاونت توسعه حل اختلاف در سطح استان است.

وی تصریح کرد: معاونت توسعه حل اختلاف استان کردستان با ارائه آموزش‌های منسجم و تخصصی در میان صنوف مختلف در استان سعی در نهادینه‌کردن فرهنگ صلح و سازش دارد.

 معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان با اشاره به عضویت 15 هزار نفر در انجمن صنفی کارگران و استادکاران بخش ساختمانی در سنندج گفت: سال گذشته 295 پرونده اختلافی در میان اعضای آن تشکیل شده است که 230 مورد آن به صلح و سازش منجر شده است.

اسدی وضعیت این انجمن صنفی را منسجم و منظم توصیف کرد و افزود: امیدواریم با افتتاح این هیات‌های صلح در سراسر استان و در صنوف مختلف گام‌های موثری در کاهش اختلافات و دعاوی برداریم.

در ادامه این مراسم، ابلاغ صلح‌یاری به 4 نفر از اعضای این انجمن توسط معاون توسعه حل اختلاف استان کردستان تقدیم شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1235491

مهمترین اخبار ایران و جهان: