نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 10:41

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ آبرسانی روستایی در سرپل ذهاب بزودی

کرمانشاه- فرماندار سرپل ذهاب از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ آبرسانی روستایی در روستاهای این شهرستان تا نیمه اول خرداد امسال خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مشکلات آب آشامیدنی در سرپل ذهاب به در ویژه روستاها تفاهم نامه یک هزار میلیاردی بین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و آبفای استان و استانداری منعقد شد.

وی افزود: امیدواریم تا نیمه اول خرداد امسال عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی به مجتمع انزل، رضالک، قلعه شاهین جنوبی و شمالی، قورچی باشی و کانی عزیز، جوانمیری و رمکی، تکمیل مجتمع‌های نوشیروان و تپانی و همچنین تپه ماران انجام شود و این کار بزرگی است.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: با توجه به کاهش دبی آب مجتمع چاه امامیه، اقداماتی از سوی آبفای استان در خصوص مطالعات ژئوفیزیکی چاه دوم انجام گرفت و به محض مشخص شدن جانمایی حفر چاه در دستور اداره آبفای استان قرار خواهد گرفت.

بابلی بیان کرد: انتظار ما این است که اداره آبفای استان و هم قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تسریع در کار را ایجاد کنند که مشکلات مردم حل شود و همچنین از مردم متقابلاً خواهش می‌کنیم در مصارف آب و حامل‌های انرژی صرفه جویی کنند زیرا اگر صرفه جویی نباشد قطعاً در مصرف حامل‌های انرژی خود مردم دچار مشکل می‌شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205703

مهمترین اخبار ایران و جهان: