نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 20:00

برگزاری دوره هم‌افزایی مدیران مدارس سمپاد و شاهد البرز

کرج- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران و معاونین پرورشی مدارس استعدادهای درخشان و شاهد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره هم افزایی مدیران و معاونین پرورشی مدارس استعداهای درخشان (سمپاد) و شاهد استان البرز بعد از ظهر پنجشنبه در کانون شهید فهمیده کرج با حضور استاد سعدی پور، استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار شد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان البرزدر حاشیه این دوره اظهار کرد: مدرسان آموزش خانواده مناطق آموزش و پرورش استان البرز و مدیران مجری طرح کانون تربیتی محله از جمله شرکت کنندگان این دوره دانش افزایی بودند. وی این دوره را یک کارگاه فشرده عنوان کرد و گفت: مدعوین این برنامه از ساهت ۸ صبج الی ۱۶ و ۳۰ عصر در این دوره دانش افزایی حضور داشتند.

یاری شیر مرد موضوعاتی همچون: چالش‌های دوره نوجوانی، عزت نفس دانش آموزان و سوادرسانه ای را از جمله مواردی دانست که در این دوره مورد بررسی و دانش افزایی قرار گرفت.
شیرمرد همچنین، افزود: ضرورت سواد رسانه‌ای در عصر کنونی موضوع دیگری هست که توسط پلیس فتا استان البرز در این دوره دانش افزایی تدریس شد.


رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز در انتها گفت: این دوره به همت اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل و همکاری اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان استان و اداره شاهد و امور ایثارگران استان برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205003

مهمترین اخبار ایران و جهان: