نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 20:48

آخرین مهلت پرداخت آورده متقاضیان خردادماه است

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پایان خرداد آخرین مهلت برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است تا مرحله دوم آورده خود را پرداخت کنند.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۹ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن به تأیید نهایی رسیده و از سال گذشته ساخت واحد برای این تعداد در اولویت است.

وی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۱۱۴ هزار و ۹۷۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که بعد از پایش نهایی متقاضیان واجد شرایط معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۴ هزار متقاضی آورده اولیه خود را پرداخت کردند که ۱۹ هزار نفر از این تعداد در شهر اردبیل ساکن بوده و مابقی در سایر شهرستان‌ها آورده اولیه خود را واریز کردند.

حیدری افزود: به همین تعداد زمین تأمین شده و امیدواریم در مراحل بعد نیز واریزی متقاضیان بیشتر بوده تا امکان ساخت سریع واحدها و تحویل آن به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۹۲۰ واحد در مرحله قرارداد ساخت بوده و پنج هزار و ۳۲۶ واحد نیز به مرحله مشارکت بانک رسیدند تا پرداختی تسهیلات انجام شود.

حیدری اضافه کرد: به تناسب پیشرفت پروژه بانک عامل نیز پرداخت تسهیلات را انجام می‌دهد و در کنار آن آورده متقاضیان و پرداختی به موقع آنها بسیار مهم و راهگشا است.

وی آخرین مهلت پرداخت قسط دوم و آورده مرحله جدید را پایان خردادماه اعلام کرد و ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا هر چه سریع‌تر این مجموعه‌ها احداث و با کیفیتی مناسب تحویل متقاضیان در شهرهای مختلف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از همکاری بنیاد مسکن و دیگر همراهان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و گفت: تلاش‌ها در جهت حمایت و پشتیبانی از افراد فاقد سرپناه است تا در قالب این طرح واحدهای مسکونی خود را هر چه سریع‌تر تحویل بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200947

مهمترین اخبار ایران و جهان: