نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 11:10

کرمان آماده برگزاری جشنواره شعر رضوی است

کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از آمادگی کرمان برای برگزاری جشنواره شعر رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن روحی گفت: مراسم افتتاحیه جمعه ۲۲ اردیبهشت ساعت ۹ صبح درگلزار شهدای کرمان برگزار و عصر همان روز از ساعت ۱۹ مراسم شعرخوانی عمومی با عنوان عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در حسینیه مرحوم حاج ماشاالله خداداپور (خیابان مولوی ۷) برپا می‌شود.

روحی افزود: نشست تخصصی بررسی روند حرکت شعر آئینی با محوریت شعر رضوی نیز برنامه‌ای است که شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۹ با حضور جمعی از اساتید و شاعران کشوری و استانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: مراسم پایانی جشنواره نیز شنبه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۹ در تالار فرهنگ و هنر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) با حضور جمعی از چهره‌های مطرح کشوری و شاعران مطرح برپا خواهد شد و این جشنواره با معرفی افراد برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

وی همچنین از برپایی نشست شعرخوانی با حضور تعدادی از مهمانان و شاعران استانی و کشوری یکشنبه ۲۴ اردیبهشت در شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود: در این برنامه نیز تعدادی از شاعران مطرح استان و کشور شعرخوانی می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201847

مهمترین اخبار ایران و جهان: