نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 16:11

سیاست دولت و مجلس رفع محرومیت مناطق کم برخوردار است

بجنورد- نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به لزوم افزایش امکانات بهداشتی و درمانی در شهرهای محروم، گفت: سیاست دولت و مجلس رفع محورمیت این مناطق است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد پاکمهر ظهر شنبه در همایش شورای شهر و روستای مانه و سملقان که در روستای زوعلیا برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در منطقه سیلی خوردند و در هر جبهه که وارد شدند، شکست را تجربه کردند.

نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از این شکست‌ها دشمن در حوزه تحریم اقتصادی وارد شد و برنامه آن ناامیدی مردم از طریق کوچک کردن سفره است.

وی با اشاره به شعار سال و لزوم برنامه ریزی هر سه قوه در این راستا، افزود: اقتصاد، فرهنگ، قوای نظامی و تسلیحاتی و جمعیت بخشی از مؤلفه‌های قدرت است که باید در تمامی آنها قوی شویم.

پاکمهر سرمایه انسانی و منابع طبیعی را دیگر مؤلفه‌های قدرت نام برد و گفت: کشورمان در حوزه اقتصاد مستحکم نیست لذا باید این حوزه را تقویت کنیم.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس با اشاره به افزایش امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان مانه و سملقان، بیان داشت: ساخت ۸ مرکز جامع سلامت در حال نهایی شدن است.

وی افزود: با نگاه محرومیت زدایی طی دولت سیزدهم، گازرسانی مناسبی در روستاهای خراسان شمالی اتفاق افتاده است.

پاکمهر در پایان با تاکید بر اینکه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در این شهرستان محقق شده است، گفت: ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی در این شهر یک گام مهم در رفع محرومیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209003

مهمترین اخبار ایران و جهان: