نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 17:29

احداث درمانگاه نمین ۲۰ درصد پیشرفت داشته است

اردبیل - مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: با گذشت ۱۰ ماه از تحویل زمین در شهرستان نمین احداث درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان ۲۰ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس موسوی بعدازظهر یکشنبه در جریان بازدید از طرح‌های توسعه‌ای درمانی در اردبیل اظهار کرد: به دنبال سفر مدیرعامل سازمان به استان اردبیل احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در نمین، گرمی و بیله سوار در اولویت قرار گرفت و قرار شد با تحویل زمین احداث این درمانگاه‌ها سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی پیشرفت ۲۰ درصدی درمانگاه نمین را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بعد از تحویل زمین در اوایل امسال عملیات احداث درمانگاه آغاز شد و پیش بینی می‌کنیم در سال آینده این پروژه سرعت اجرایی بیشتری به خود بگیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل افزود: در شهرستان بیله سوار نیز با قول مساعد فرماندار این شهرستان قرار شد زمینی در اختیار مدیریت درمان قرار گیرد تا احداث پروژه را شاهد باشیم.

موسوی گفت: در شهرستان گرمی نیز با واگذاری زمین که متعلق به آموزش و پرورش است درمانگاه جدید احداث می‌شود تا در یک فضای استاندارد ارائه خدمات درمانی را به بیمه شدگان شاهد باشیم.

وی در مورد راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ارس پارس آباد بیان کرد: بعد از الحاق شعبه و احداث ساختمان شعبه تأمین اجتماعی در پارس آباد این دستگاه نصب می‌شود تا امکان ارائه خدمات به بیمه شدگان فراهم آید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل افزود: درمانگاه شهرستان خلخال نیز فرسوده است که نقشه ساخت درمانگاه جدید به تائید نظام فنی و مهندسی رسیده تا بعد از انجام مراحل قانونی احداث درمانگاه مجهز را در این شهرستان شاهد باشیم.

موسوی از توسعه و تجهیز درمانگاه شماره دو اردبیل برای ارائه خدمات به ساکنان مناطق سیزده گانه خبر داد و گفت: با قطعی شدن تهاتر ساختمان درمانگاه شماره دو اردبیل ارائه خدمات خواهد کرد.

وی در مورد علل تعطیلی درمانگاه عمومی و تخصصی تأمین اجتماعی گفت: درمانگاه تخصصی به دلیل بروز تخلفاتی تعطیل شده که با رایزنی واحد حقوقی مشکلات آن در حال برطرف شدن است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: به زودی پیمانکار احداث درمانگاه را پیگیری خواهد کرد و در کنار آن بخش آی. سی. یو و سی. سی. یو بیمارستان سبلان خدمات مناسبی را به مراجعان انجام می‌دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978803

مهمترین اخبار ایران و جهان: