نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 17:18

باید الگوی ایثار جانبازان و شهیدان سرلوحه رفتار ما باشد

نظرآباد- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: بدون شک جانبازان و شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند و باید الگوی ایثار آنها سرلوحه رفتار ما باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس قدرت آقا محمدی در محله سید جمال الدین شهرستان نظرآباد با آرزوی صحت و سلامت برای همه جانبازان اظهار کرد: بدون شک جانبازان و شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند و باید الگوی ایثار آنها سرلوحه رفتار ما باشد.

وی با قدردانی از مقام شامخ جانبازان و ایثارگری خانواده‌هایشان از زحمات خانواده‌های جانباز گرانقدر که شبانه‌روز مشغول پرستاری و رسیدگی به جانباز است، قدردانی کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: جانبازان هشت سال دفاع مقدس به واسطه جانبازی‌ها و فداکاری‌هایی که در آن سال‌ها در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دفاع از خاک میهن از خود نشان دادند، دین بزرگی بر گردن ما دارند.

دبیر فراکسیون ایثار شهادت مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ما هر چه داریم از خون پاک شهدا، آزادگان سرافراز و دلاورمردی این عزیزان داریم و وظیفه می‌دانیم که دیدار و عرض ارادت داشته باشیم.

لازم به ذکر است با دریافت مشکلات این عزیزان و بررسی برخی مشکلات جانبازان پیگیری‌های از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به عمل آمده و در این دیدار به صورت تلفنی مواردی هم از معاون پارلمانی امور ایثارگران صورت پذیرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 978791

مهمترین اخبار ایران و جهان: