نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 11:29

هفته منابع طبیعی بهترین فرصت برای آگاه سازی مردم است

شیراز- مدیرکل منابع طبیعی استان فارس گفت: هفته منابع طبیعی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی با نگاهی مبتنی بر آگاه سازی مردمی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور رضایی در خصوص هفته منابع طبیعی بیان کرد: هفته منابع طبیعی فرصت بسیار خوبی برای ارائه طرح، ایده‌پردازی و نوآوری‌ها با هدف آگاه‌سازی و نهادینه کردن فرهنگ منابع طبیعی است.

وی افزود: برای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌ها سعی شده مراسم‌های مختلف این هفته از جمله برنامه‌های نهالکاری با حضور پررنگ مردم و تشکل‌های مردم نهاد برگزار شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ کاشت نهال توسط دانش آموزان با شعار هردانش آموز ۱۰ نهال گفت: این اقدام علاوه بر گسترش فرهنگ حفاظت از عرصه‌های طبیعی نقش بسزایی در مشارکت نوجوانان در فعالیت‌های اجتماعی دارد.

رضایی با اشاره به انسجام گروهی در اجرای برنامه‌های هفته منابع طبیعی گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای هدایت و ترویج فرهنگ منابع طبیعی به آحاد جامعه به ویژه مسئولان همه نهادها و سازمان‌ها، در زمینه انعکاس بیشتر و بهتر فعالیت‌ها و عملکردهای این مجموعه بهتر عمل کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 938003

مهمترین اخبار ایران و جهان: