نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 18:28

لزوم تأمین زیرساخت‌های اداره کل اموال تملیکی خراسان جنوبی

بیرجند-معاون استاندار خراسان جنوبی گفت:در راستای رفع مشکلات زیرساختی اداره کل اموال تملیکی استان از جمله تأمین انبار نگهداری کالاهای مشکوفه در شهرستان‌های نهبندان و طبس باید چاره اندیشی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا طالبی عصر چهارشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: ساختار تشکیلاتی مدیریت جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان به اداره کل ارتقا یافته است.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: با توجه به این ارتقا نیاز است تا در زمینه زیر ساخت‌ها، تجهیزات و نیروی انسانی نیز این اداره کل تقویت شود.

وی با اشاره به عملکرد موفق مدیریت جدید اموال تملیکی استان در ساماندهی انبار کالاهای مکشوفه استان بیان داشت: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان و بازدید وزیر دادگستری از انبار کالاهای مکشوفه اموال تملیکی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های اموال تملیکی و ساماندهی انبار استان تاکید شده بود که خوشبختانه ظرف مدت کوتاهی محقق شد.

طالبی با بیان اینکه در شهرستان‌هایی که مبادی ورودی به استان هستند نیاز به تأمین زیر ساخت انبار نگهداری کالاهای مکشوفه وجود دارد، تصریح کرد: تأمین این زیر ساخت در سربیشه و نهبندان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در این جلسه بر واگذاری یکی از سوله‌های در اختیار جهاد کشاورزی استان در شهرستان نهبندان برای این منظور تاکید کرد و افزود: در کارگروه مولد سازی برای تأمین سوله انبار در شهرستان طبس نیز پیگیری‌های لازم انجام شود.

لازم به ذکر است در این جلسه پیشنهاد معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی برای تأمین زیر ساخت انبار مورد تأیید استاندار نیز قرار گرفت و بر اجرای این مهم تاکید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 997991

مهمترین اخبار ایران و جهان: