نیوز سیتی!
05 بهمن 1401 - 16:17

تحقق ۷۵ درصدی اشتغال در اردبیل/۵ هزار نفر صاحب شغل شدند

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: تحقق تعهد اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل ۷۵ درصد به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار کرد: تحقق تعهد اشتغال در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل ۷۵ درصد به ثبت رسیده است.

وی با تاکید به تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرای و مسئول در رابطه با اشتغال و سرمایه گذاری, گفت: ۵ هزار و ۲۹۹ نفر از ابتدای امسال تاکنون در اردبیل صاحب شغل شده‌اند.

فرماندار اردبیل بر حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه تاکید کرد و گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان اردبیل تسهیل شده است.

اعتماد اعجازی گفت: زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اردبیل در مساحت حدود ۵۵۰ هکتار در حال تأمین است تا طرح نهضت ملی مسکن برای حمایت از خانواده‌ها در شهرستان شتاب گیرد.

فرماندار اردبیل گفت: برنامه‌های فرهنگی و افتتاح پروژه‌ها در شهرستان اردبیل با محوریت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام اردبیل انجام می‌شود که برگزاری باشکوه این کنگره اولویت اساسی است.

وی افزود: با توجه به میزبانی اردبیل از «رویداد بین المللی ۲۰۲۳» باید از این میزبانی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری و تاریخی اردبیل در دنیا استفاده کنیم و در این راستا اجرای برنامه‌های آموزشی در حوزه خدمات‌دهی به گردشگران و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان مبنای کار قرار گرفته است.

فرماندار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد شهدا گرانقدر گفت: به مناسبت دوم و سوم ماه رجب، ایام شهادت شهدای چالدران که در منطقه شهیدگاه اردبیل مدفون هستند، برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 997747

مهمترین اخبار ایران و جهان: