نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 08:17

پدر شهید عجمیان: مردم در نهم دی نشان دادند که از وطن‌شان دفاع می‌کنند

پدر شهید عجمیان گفت: نهم دی روز بیعت امت با ولایت است و مردم در این روز نشان دادند که از دین‌شان، اسلام‌شان و وطن‌شان دفاع می‌کنند و در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پدر شهید روح‌الله عجمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به محکومیت اقدامات ضد انقلاب در سال 88 و چند ماه اخیر در ایران، گفت: 9 دی روز بیعت امت با ولایت است و مردم در این روز نشان دادند که از دین‌شان، اسلام‌شان و وطن‌شان دفاع می‌کنند  و در مقابل فتنه‌گران ایستاده‌اند و آن‌ها را محکوم می‌کنند، دقیقا مشابه این کار را هم در روزها و ماه‌های اخیر در تشییع شهدای امنیت و راهپیمایی 13 آبان انجام دادند. 

پدر شهید عجمیان در صحبتی با مردم ایران، گفت:من از مردم ایران می‌خواهم در عصر حاضر مثل آن سال‌ها پیرو خط ولایت و امام حسین (ع) باشند و از وطن‌شان دفاع کنند که اگر اینطور نباشد، کشور ما هم به سرنوشت سوریه، عراق و افغانستان دچار خواهد شد و امنیت مردم از بین خواهد رفت و امیدوارم همه مردم این موضوع وحدت و حفظ امنیت و دفاع از ولایت را درک کنند تا به سرنوشت آن کشورها دچار نشویم.

پدر شهید عجمیان در ادامه، درباره فرزند شهیدش گفت:روح‌الله هم از ابتدایی که وارد مسیر کارهای انقلابی شد، عاشق شهادت بود و هر وقت که اتفاقی یا فتنه‌ای و یا فراخوانی توسط بسیج محله برای حضور صادر می‌شد، با جان و دل به عنوان اولین نفر حضور پیدا می‌کرد.

وی افزود: همین چند سال پیش که سن کمی داشت، اصرار می‌کرد که هر طور شده بتواند برای دفاع از حریم اهل بیت به سوریه برود.

پدر شهید عجمیان خاطرنشان کرد: یکی از عادت‌های روح‌الله در آن زمان این بود که مادرش را با خود بر مزار شهدای گمنام و شهدای امنیت می‌برد و می‌گفت اگر حاجتی می‌خواهی بر سر مزار شهدا اشک بریز و برایشان مادری کن.

پدر این شهید مدافع امنیت در پایان با تأکید بر اینکه مردم ایران پشتیبان رهبر انقلاب باشند و خیمه ولایت را حفظ کنند، گفت: من دست تک‌تک مردم ایران را می‌بوسم و فرزندم را در راه این انقلاب و کشور فدا کرده‌ام و امیدوارم که راه این شهدا ادامه پیدا کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 943303

مهمترین اخبار ایران و جهان: