نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:54

شکوه حضور مردم شهرهای کرمان در روز «بصیرت»

مردم شهرهای استان کرمان در سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی، حماسه دیگری رقم زدند و با آرمان‌های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مردم شهرهای استان پهناور کرمان امروز در سالروز حماسه ۹ دی بازهم حضوری حماسی رقم زدند و با حضورشان ثابت کردند که همواره همراه و همگام با انقلاب اسلامی هستند و در حمایت از ولایت صحنه را خالی نخواهند کرد.

امروز نظام اسلامی به خود می‌بالد که چنین مردم قدرشناسی در کشورمان هست که هربار که نیاز بود وسط میدان حاضر شدند و دشمن را عقب راندند.

مردم انقلابی رفسنجان دیار فاتحان اروند امروز در مصلی امام خامنه‌ای حضوری باشکوه رقم زدند و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر ضدولایت فقیه انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام کردند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در جمع مردم این شهر اظهار داشت: دشمنان، انقلاب اسلامی را بحران می‌دانند و جنگ را بر ما تحمیل کردند، البته در فتنه باید ماهیت‌ها مشخص شود چون ما به‌دنبال انتشار و انتقال ارزش‌های اسلامی هستیم.

فرماندار کوهبنان افزود: قوی بودن سپاه اسلام باعث بروز فتنه‌ها می‌شود. آمریکا به‌دنبال براندازی و استحاله کردن نظام اسلامی است که هرگز موفق نخواهد شد.

وی ابراز داشت: طبق وعده قرآن پیروزی از آن مستضعفان هست و باید انقلابی بمانیم و همواره توسل و تمسک به ولایت داشته باشیم و با جهاد تببین خدمات نظام را برای مردم بیان کنیم.

در گوشه دیگری از این استان پهناور در جنوب کرمان مردم فاریاب هم به صحنه آمدند و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بعیت کردند.

مردم ولایتمدار شهداد نیز امروز از میدان امام حسین(ع) تا مسجد جامع این شهر راهپیمایی کرده و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر ضدولایت فقیه سر دادند.

مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز در حسینیه امام خمینی(ره) سیرجان با حضور گسترده مردم برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج‌قاسم سلیمانی، نهم دی را روز ملی وحدت مردم ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری خواند و اظهار کرد: مهمترین مولفه برگزاری مراسم 9 دی، حضور پرشور و مشارکت مردم است و این حضور باشکوه در مراسم‌ها، نشانه پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ دستوری افزود: یوم‌الله 9 دی روز بصیرت، بیداری و میثاق امت با ولایت است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و به یوم‌الله تبدیل شده و مردم ولایتمدار ایران از همه اقشار و گروه‌ها در این روز به پشتیبانی از نظام، امام، ولایت و شهداء مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌گران زدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 944047

مهمترین اخبار ایران و جهان: