نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 14:43

دستگاه قضائی مثل مفسدان امنیتی سلاطین سکه و دلار را هم مجازات کند

دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه از دولت گله داریم و مردم از گرانی‌های اخیر ناراحت و در فشار هستند گفت: دستگاه قضائی مثل مفسدان امنیتی، سلاطین سکه و دلار را هم مجازات کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه همه ما موظف هستیم از اسلام و انقلاب و جمهور اسلامی دفاع و برای دلگرم کردن مردم به نظام تلاش کنیم اظهار داشت: رؤسای ادارات و همه مسئولین و کارکنان دولت باید سعی کنند با خدمت خالصانه و بی‌منت مردم را به نظام امیدوار کنند.

فتاح دماوندی افزود: متأسفانه افزایش بی رویه قیمت دلار و طلا در کشور، زمینه گران‌تر شدن قیمت خودرو و بسیاری از کالاهای دیگر را فراهم کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ضعف دولت در کنترل تورم چیزی نیست که قابل دفاع باشد گفت: ما از دولت گله داریم و مردم از گرانی‌های اخیر ناراحت و در فشار هستند و از دستگاه قضائی کشور می‌خواهیم، همانطور که مفسدان امنیتی را مجازات می‌کند، مفسدان اقتصادی و سلطان‌های سکه و دلار را که به دلخواه خود قیمت‌ها را بالا می‌برند، شناسایی و مجازات کند.

خطیب نماز جمعه دماوند بیان داشت: از فرماندار و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی دماوند می‌خواهیم در این ایام، کنترل قیمت‌ها را بیشتر مد نظر داشته باشند و از گران فروشی و احتکار جلوگیری کنند و کسبه با انصاف را شناسایی و تشویق کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943803

مهمترین اخبار ایران و جهان: