نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 11:54

تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی

بوشهر- سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به برگزاری اردوی آماده‌سازی در بوشهر، گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات بین‌المللی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نادری صبح چهارشنبه در دیدار اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: تمرینات خوبی را در بوشهر سپری کردیم که باعث افزایش آمادگی بازیکنان شده است.

وی با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای بیان کرد: بازیکنان عملکرد خوبی را در این مسابقات داشتند و کار بسیار بزرگی در این مسابقات با قهرمانی تیم رقم خورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی به توانمندی بالای بازیکنان این تیم اشاره کرد و ادامه داد: بازیکنان با برگزاری تمرینات مناسب در آمادگی بسیار خوبی برای حضور در مسابقات بین‌المللی قرار دارند.

 تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی

نادری با بیان اینکه در برخی از اوقات بازیکنان تحت یک سری اتفاقات ناخواسته تحت فشارهای زیادی قرار می‌گیرند افزود: با این وجود بازیکنان با ادب، با شخصیت و خوب فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای سنگ تمام گذاشتند.

در این نشست پیراهن مسلم مسیگر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی با امضا بازیکنان به رسم یادبود به آیت الله صفایی بوشهری اهدا شد.

 تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در مسابقات بین‌المللی

اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از ابتدای دی ماه در مجموعه دهکده گردشگری بوشهر برپا شده و تا هشتم این ماه تداوم دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 940047

مهمترین اخبار ایران و جهان: