نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 16:17

حمایت از تولید راه برون رفت از مشکلات اقتصادی/عملکرد بانک ملت قابل تقدیر است

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با بیان اینکه پتروشیمی ها یکی از صنایع پیشرو و مولد در کشور به شمار می روند، گفت: خوشبختانه بانک ملت تسهیلات دهی و مشارکت در صنعت پتروشیمی را در کارنامه خود دارد که قابل تقدیر است.

اخبار شرکت‌ها؛ رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حمایت از تولید ملی، گفت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی فعلی توجه به تولیدات داخلی است از این رو باید تمامی دستگاه ها برای رفع مشکلات بخش مولد کشور توانمندی‌های خود را بسیج کنند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پتروشیمی ها یکی از صنایع پیشرو و مولد در کشور به شمار می روند، افزود: دولت باید اهتمام بیشتری برای رفع مشکلات این بخش با توجه به ارزآوری چشم گیر آن و همچنین اشتغال زایی بسیاری که در پی دارد داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه شبکه بانکی می تواند با تزریق منابع مشکلات مالی صنعت پتروشیمی را مرتفع کند، تصریح کرد: دولت باید برای مشارکت بانک ها در رشد و‌ توسعه صنایع مشوق هایی را در نظر بگیرد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه مشارکت بانک ها در امور تولید و حمایت از صنعت خود زمینه ساز پایان دادن به بنگاه داری آن ها است، گفت: خوشبختانه بانک ملت تسهیلات دهی و مشارکت در صنعت پتروشیمی را در کارنامه خود دارد.
نوروزی با تاکید بر اینکه عملکرد بانک ملت در حمایت از صنعت پتروشیمی قابل تقدیر است، افزود: انتظار می رود سایر بانک ها نیز مشارکت در صنایع را آغاز کرده و گزارشی از آن با شفافیت کامل ارایه کنند.
وی ادامه داد: معطوف شدن منابع در تولید و صنعت تحقق فرمایش رهبری در خصوص مقاوم سازی اقتصاد را نیز محقق خواهد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 942391

مهمترین اخبار ایران و جهان: