نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 11:11

آبرسانی به رامسر و عباس آباد در دستور کار قرار دارد

رامسر - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران طرح آبرسانی به عباس آباد و رامسر را از جمله برنامه های تدوین شده در استان بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج الله فتح الله پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای اداری رامسر با اشاره به برنامه اقتصادی طراحی شده از سوی دولت و ابلاغ برنامه رشد اقتصادی به دستگاه‌های اجرایی گفت: همچنین در راستای برنامه هفتم توسعه سیاست‌ها و رویکردها و پروژه‌ها مشخص می‌شود.

وی مشارکت بخش خصوصی را از مهمترین راهبردها برای تحقق برنامه‌ها بیان کرد و با اشاره به قابلیت‌های گردشگری شهرستان رامسر گفت: استفاده از ظرفیت خیرین و تسهیلات در حوزه اقتصادی. و تبصره ۱۸ و ۱۶ و منابع اشتغال خانگی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با به برگزاری همایش فرصت هیا سرمایه گذاری در استان اشاره و اضافه کرد: توانمند سازی اقتصاد روستاها از جمله برنامه‌ها است و ۵۰۰ روستا به صورت پایلوت در استان شناسایی شدند.

فتح الله پور با اظهار این که طرح آبرسانی به رامسرو عباس آباد و سفلی را در دستور کار داریم، گفت: مجموعه دستگاه‌ها در سطح استان و شهرستان‌ها باید پیگیری کنند تا اعتبارات ملی و لایحه بودجه ۱۴۰۲ پیگیری شود.

وی تأخیر در اجرای پروژه‌ها را از جمله مسائل و مشکلات بیان کرد و گفت: نظارت بر پروژه‌های عمرانی مهم است و باید به صورت میدانی این طرح اجرایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 956191

مهمترین اخبار ایران و جهان: