نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 00:05

تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی در حفظ امنیت پایدار استان اردبیل

پارس‌آباد- فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: همکاری خوب مجموعه انتظامی، سپاه و بسیج و تعامل اعضای شورای تامین و در راس آن نماینده ولی فقیه در استان برای حفاظت از امنیت استان کم‌نظیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد تقوی عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی پارس آباد با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، اظهار کرد: همکاری خوب مجموعه انتظامی، سپاه و بسیج و تعامل اعضای شورای تأمین و در رأس آن نماینده ولی فقیه در استان برای حفاظت از امنیت استان کم‌نظیر است.

وی افزود: به فضل الهی و همین تعامل و همدلی‌ها بود با اینکه همکاران ما برای برقراری امنیت سنگ و چاقو خوردند اما با این وجود در کف خیابان ایستادند و اجازه تعرض به هیچ اغتشاشگری را ندادند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بیان کرد: در جریان ناآرامی‌های اخیر در استان همه دیدند که مأموران انتظامی استان اردبیل در کنار نیروهای نظامی، امنیتی، سپاه و بسیج چگونه پای کار بودند و به برخی فریب خوردگان تحت تأثیر امپراتورهای غرب و دشمنان نظام اجازه هیچ تعرضی را ندادند.

سرهنگ تقوی ادامه داد: با وجود اینکه دشمن با جنگ ترکیبی و هر تاکتیکی که به ذهنش می‌رسید به میدان آمد اما بصیرت مردم ولایی اردبیل و تلاش، همت و همدلی و تعامل مردم فهیم و هوشیار استان باعث شد این حربه به شکست بینجامد و اتفاق خاصی در استان نیافتد.

وی در ادامه پارس آباد را از شهرستان‌های مهم استان برشمرد و گفت: مردمان این منطقه مردمی خونگرم و وفادار به انقلاب هستند که لازم است امنیتی که در شأن مردم شهرستان پارس‌آباد باشد، در این شهرستان حاکم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان با تقدیر از تلاش‌های ۳۲ ساله «سرهنگ بهمنی» در مجموعه انتظامی و بازنشسته شدن وی و قدردانی از تلاش‌های سرهنگ «بهادر حضرتی» در طول ۸ ماه سرپرستی و مدیریت فرماندهی انتظامی شهرستان پارس آباد «سرهنگ فیروز محمودی» به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان پارس آباد معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1008903

مهمترین اخبار ایران و جهان: