نیوز سیتی!
23 دی 1401 - 20:19

آناصنعت قم باز هم باخت/کشاورز: این شکست‌ها را جبران می‌کنیم

سرمربی تیم فوتسال آناصنعت با اشاره به شکست تیمش در برابر تیم سن‌ایچ ساوه گفت: همه کسانی که این بازی را تماشا کردند شاهد هستند ما مستحق و شایسته شکست نبودیم، موقعیت های فراوانی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم و تاوان دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال آناصنعت پاسارگاد نماینده قم در لیگ‌برتر باشگاه‌های کشور دقایقی پیش با نتیجه ۲ بر یک در ورزشگاه فجر ساوه مغلوب سن‌ایچ بالای جدولی شد تا در منطقه خطر سقوط قرار بگیرد.

فرهاد کشاورز سرمربی آناصنعت قم بعد از پایان این بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هر دو تیم بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه کردند؛ به بازیکنان و کادرفنی هر دو تیم خداقوت می‌گویم.

وی افزود: امروز موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه ساوه‌ای ها ایجاد کردیم اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها بهره ببریم و تاوان این موضوع را هم دادیم.

سرمربی آناصنعت ادامه داد: تیم سن‌ایچ امسال برای قهرمانی مجموعه خود را جمع کرده و تا به اینجا توانسته‌اند امتیازات خوبی را جمع کنند؛ اما هواداران عزیز فراموش نکنند ما تیم جوان و نوپایی هستیم. به تیم فرصت دهیم هنوز ۵ هفته دیگر از مسابقات باقی مانده است.

کشاورز در پایان گفت: تلاش می‌کنیم تا ضعف‌هایی که داریم را در ادامه تمرینات برطرف کنیم؛ به هواداران قمی قول می‌دهم اگر سال بعد دوباره به ساوه برگشتیم این نتیجه را جبران کنیم.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 975091

مهمترین اخبار ایران و جهان: