نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 21:24

استقرار ۹ کانکس برای دانش‌آموزان در مناطق زلزله زده خوی

مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی از استقرار ۹ کانکس با هدف استمرار روند یادگیری دانش آموزان در مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در پی دستور ویژه حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان به مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌غربی جهت تلاش بر متوقف نشدن روند آموزش دانش آموزان  شهرستان خوی که به سبب زمین  لرزه ۵/۴ ریشتری  هفته گذشته و آسیب دیدن برخی از مدارس شهرستان امکان ادامه تحصیل را نداشتند، ۹ کانکس برای مدارس این شهرستان در نظر گرفته شد که یک کانکس مستقر و ۵ کانکس روز سه شنبه و ۳ کانکس تا آخر هفته جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رحمانی مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌غربی  که در منطقه حضور دارد با بیان خبر فوق افزود: طبق دستور ریاست سازمان آنچه اکنون مهم است تلاش بر متوقف نشدن روند آموزش دانش آموزان است که  با تسریع در تعمیرات جزیی مدارس کمتر آسیب دیده و جایگزینی کانکس در مدارس نیاز به تخریب این روند تسهیل یافت.

وی خاطرنشان کرد: با کمک اداره کل آموزش و پرورش استان از روز نخست، روند آموزش در مدارس جایگزین و یا به شیوه غیر حضور دنبال و زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در فضای امن فراهم شده است. 

مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌غربی یادآور سد: به یاری خداوند و در سایه کار جهادی مدیران استان و همراهی خیرین محترم  به فاصله کمتر از ۵ روز از دستور مهم ریاست سازمان این امر تحقق پیدا کرد و زمینه تحصیل دانش آموزان فراهم شد.

 خان محمدی در تاریخ ۳۰ دی ماه به مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان‌غربی ماموریت داده بود تا در خصوص آماده سازی مدارس آسیب دیده و متوقف نشدن روند آموزش تلاش نمایند.

انتهای پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 993747

مهمترین اخبار ایران و جهان: