نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 15:26

پرداخت ۳۶ میلیاردریال کمک هزینه درمانی توسط هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری تا پایان دی‌ماه ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح حمایتی – درمانی، از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر که توانایی تامین هزینه‌های درمانی، دارویی و توانبخشی را ندارند، در پرداخت بخشی از این هزینه‌ها آنها را حمایت می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در 10 ماهه گذشته از سال‌جاری 36 میلیارد و 700 میلیون ریال برای 2 هزار و 104 بیمار نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.
وی گفت: هلال احمر از بیماران نیازمندی که توان تامین هزینه‌های درمان و دارویی خود را ندارند، حمایت مالی می‌کند.
موسوی ادامه داد: حمایت‌های مالی هلال احمر در بخش‌های دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن)، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک هزینه شیرخشک برای خانواده‌های نیازمند از دیگر موارد حمایت‌های مالی جمعیت هلال احمر در سطح استان زنجان است.
وی افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان نهادی بشردوستانه همواره نقش محوری در فعالیت‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.
موسوی اضافه کرد: در ماه‌های آبان، آذر و دی ماه امسال نیز 22 میلیارد ریال تسهیلات در ماه‌های آبان، آذر و دی‌ماه امسال در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده، ماهنشان، طارم و ایجرود به 62 بیمار نیازمند به دارو و درمان پرداخت شده است.
گفتنی است، جمعیت هلال احمر استان زنجان سال گذشته برای ۳ هزار و 116 نفر بیش از ۳ میلیارد ریال کمک هزینه درمانی بلاعوض پرداخت کرد.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 995091

مهمترین اخبار ایران و جهان: