نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 12:46

۳۲ قنات میامی احیا شد

استاندار سمنان گفت: ۳۲ قنات با ۵۴ میلیارد تومان اعتبار در دولت آیت‌الله رئیسی در شهرستان میامی احیا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی، فرارسیدن میلاد باسعادت امیرالمؤمنین (ع) و روز پدر را تبریک گفت و یاد و خاطر امام راحل را گرامی داشت.

وی اظهار کرد: دشمنان در 44 سال گذشته همواره به دنبال ایجاد فتنه و تهدید به‌منظور خارج کردن قطار پیشرفت کشور از مسیر درست خود بودند.

استاندار سمنان ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب شد تا دنیا از دوقطبی بودن خارج شود و امروز شاهد تأثیرگذاری انقلاب اسلامی در تمام دنیا هستیم.

هاشمی بیان کرد: از دهه فجر ۱۴۰۰ تا دهه فجر ۱۴۰۱ شاهد وقوع اتفاقات بسیار مبارک و فرخنده‌ای در حوزه‌های مختلف هستیم و سفر پر خیروبرکت رئیس‌جمهور به استان سمنان از بالاترین اتفاقات مهم و تأثیرگذار استان در یک سال گذشته بود.

وی تصریح کرد:‌ در یک سال گذشته، بیش از 10 هزار فقره وام ۱۵ میلیون تومانی به مردم پرداخت و در دولت آیت‌الله رئیسی، ۳۲ قنات با ۵۴ میلیارد تومان در شهرستان میامی احیا شده است.

???? سخنرانی استاندار سمنان در آیین افتتاح پروژه‌های میامی

استاندار سمنان اضافه کرد: استان سمنان بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان و بیش از سهم تعیین‌شده، اعتبارات تبصره ۱۸ را جذب کرده است و تاکنون به بیش از ۳۰۰ روستای استان سفر و با مردم این مناطق دیدار و گفت‌وگو کرده‌ایم.

هاشمی ادامه داد: امروز انتظار به‌حق مردم شهرستان میامی محقق و بیمارستان امام رضا افتتاح خواهد شد.

???? آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی

به گزارش فارس؛ امروز همچنین بهره‌برداری از چاه آب روستای کلاته‌اسد در شهرستان میامی با حضور استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی انجام شد.

 این حلقه چاه به عمق ۳۰۰ متر با خط انتقال به‌طور ۲۲۰ متر با لوله ۱۶۰ پلی‌اتیلن و شبکه کابل برق به‌طور ۲۲۰ متر به بهره‌برداری رسید.

تجهیز کامل چاه حفرشده (الکترو پمپ، کابل، لوله آبده و تابلو برق) انجام گرفت و مجموعه اعتبار هزینه‌شده در این طرح، بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

امروز همچنین افتتاح مجتمع سیمرغ میامی با محصولات گلخانه‌ای به مساحت پنج هزار و ۴۰۰ مترمربع انجام شد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1018347

مهمترین اخبار ایران و جهان: