نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 16:02

رازقندی نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی شد

طی حکمی از سوی بنیانگذار جبهه مردمی گام دوم انقلاب کاظم رازقندی به عنوان نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، طی حکمی از سوی نوروزعلی ثنائی بنیانگذار جبهه مردمی گام دوم انقلاب، کاظم رازقندی به عنوان نماینده ویژه جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی منصوب شد.

در متن حکم است: با توجه به اهداف "جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی" در جهت مردمی سازی "سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت" و تحقق "تمدن نوین اسلامی ایرانی" با شاخص "سند راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" و با وجود ویژگی های اختصاصی این مجموعه اعم از شفافیت، غیر جناحی و حزبی بودن ، خدمت ایثارگرانه به مردم ، عدم انتفاع مادی شخصی و گروهی مدیران و اهداف مشاکت بخشی مردمی در حوزه‌های مختلف حکمرانی لذا ضروری است اهداف و ویژگی‌های تعیین شده در تمام ساختار این مجموعه مدام جاری و پیگیری شود.

به این سبب نظر به تعهد، تجربه و سابقه ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده ویژه "خادم بنیانگذار جبهه مردمی گام دوم انقلاب اسلامی" منصوب می‌شوید تا ضمن بازرسی میدانی و بازدید از عملکرد و ارزیابی امور جاری در مجموعه‌های مرکزی ، استان‌ها و شهرستان‌های کشور در حوزه‌های مختلف ، گزارشات حاصله را به اینجانب ارائه نمایید.

شایسته است مدیران بخش‌ها و سطوح مختلف این مجموعه در مرکز، استان‌ها و شهرستان‌ها همکاری و مساعدت لازم را با جنابعالی به عمل آورند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 980791

مهمترین اخبار ایران و جهان: