نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 17:06

افتتاح ۳ پروژه عمرانی ورزشی در دهه فجر امسال

زنجان-معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، از افتتاح سه پروژه عمرانی در حوزه ورزش طی ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، این روزها را فرصت مغتنمی برای معرفی دستاوردهای ورزش استان زنجان طی چهار دهه گذشته دانست و اظهار کرد: طی ایام‌الله دهه فجر امسال شاهد برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه طی روزهای آینده شاهد افتتاح چند پروژه عمرانی در حوزه ورزش خواهیم بود، تصریح کرد: زمین چمن مصنوعی روستای گلابر شهرستان ایجرود، زمین چمن مصنوعی روستای خیرآباد شهرستان زنجان و نیز زمین چمن مصنوعی روستای قعله‌جوق شهرستان ماه‌نشان جزو پروژه‌های افتتاحی در این ایام به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات ورزشی در کنار میزبانی از رویدادهای مختلف ورزشی، از جمله برنامه‌های این ایام خواهد بود، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های ورزشی در ایام‌الله دهه مبارک فجر، ایجاد شور و نشاط در جامعه در کنار تبیین دستاوردهای این اداره‌کل در استان است.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه طی این ایام ۸۵ عنوان برنامه در حوزه ورزش همگانی و نیز ۱۵۰ عنوان برنامه ورزشی با همکاری مجموعه‌هایی چون سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی پویش‌های مختلف با محوریت ورزش برای عموم مردم نیز از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل در ایام مذکور تلقی می‌شود.

امانی با بیان اینکه انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های این اداره‌کل که به طور مستقیم با نشاط و شادابی جامعه سر و کار دارد، همکاری تنگاتنگی داشته باشند، افزود: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، شاهد برگزاری برنامه‌های دیگری از جمله کارگاه‌های آموزشی و بازآموزی، اختتامیه مسابقات ورزشی کارکنان دولت و نیز همایش‌های پیاده‌روی و جشنواره‌های بومی و محلی خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013303

مهمترین اخبار ایران و جهان: