نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 20:21

۳۷۰۰ میلیارد تومان پروژه در تنگستان افتتاح یا آغاز می‌شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در دهه فجر امسال پروژه‌هایی با اعتبار سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهرستان تنگستان افتتاح یا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر چهارشنبه در مراسم آغاز برنامه‌های دهه فجر در تنگستان اظهار داشت: پروژه‌های دهه فجر در شهرستان تنگستان با اعتبار سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان افتتاح یا آغاز می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور گوشه‌ای از حرکت شکوهمند مردم به رهبری حضرت امام است، افزود: این ایام، ایام مبارک و میمونی‌ست و بایستی توسط مدیران و مسئولین به خوبی به آن پرداخته شود.

لطفی تصریح کرد: تجلیل و تقدیر از کسانی که در کار بزرگ انقلاب بیشترین مشارکت و سهم داشته‌اند، مانند مقام معظم رهبری، شهدا و خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و همه کسانی که مقدمات ایجاد نظام انقلاب اسلامی را فراهم کردند تا استبداد، ظلم و وابستگی را کنار بزنند، از اقداماتی است که در دهه فجر باید صورت گیرد.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در پیش از انقلاب با کمترین امکانات و با یک نوار کاست پیام حضرت امام در اختیار مردم قرار می‌گرفت، که آن هم با بیشترین فشار و کنترل توسط نیروهای شاه انجام می‌شد و با چنین مشقت‌ها و سختی‌های فراوانی و تقدیم جان و ایستادگی مردم، زمینه انقلاب فراهم شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توفیقات بزرگی‌ست که در ایران اسلامی اتفاق افتاده است. امروز ایران اسلامی در خیلی از حوزه‌ها مانند طب، نظامی، کشاورزی و… جز کشورهای برتر دنیا به شمار آمده که این پیشرفت‌ها قابل مقایسه با گذشته نیست.

مسئولان به مردم گزارش دهند

لطفی افزود: ما مسئولین وظیفه داریم فعالیت‌ها و توفیقاتی که در انقلاب انجام شده را در دهه فجر به مردم گزارش دهیم، که البته گفتن و پرداختن به خدمات دولت و نظام، معنایش این نیست که منتی بر مردم بگذاریم و صرفاً به دلیل یادآوری مستمر وقوع اتفاق بزرگ و شکوهمند انقلاب و خدمات پس از آن به رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم است.

احمد لطفی اظهار داشت: اگر فقط به خدماتی که در همین روستاهای استان بوشهر در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها مانند برق و آب نگاه کنیم و آن را با پیش از انقلاب مقایسه کنیم، متوجه خیلی از مسائل خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه برخی با فرافکنی دستاوردهای نظام را در چشم مردم و نسل جدید کوچک می‌کنند، بیان داشت: قطار نظام اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری و تکیه بر مردم و جوانان گام دوم انقلاب، با سرعتی بالا در حال حرکت است و انشاالله به مقصد خواهد رسید.

مقام عالی دولت در تنگستان یادآور شد: دولت مردمی ایران قوی، از بدو استقرار خود تا به امروز، از تمامی طرفیت‌های داخلی و خارجی استفاده کرده و مسبب خدمات بیشتری به مردم شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013703

مهمترین اخبار ایران و جهان: