نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 21:48

تولید ۵۱ هزار تن شن و ماسه در کارخانه آسفالت ایلام

شهردار ایلام گفت: طی هشت ماهه نخست سال جاری ۵۱ هزار تن شن، ماسه و بیس در کارخانه آسفالت ایلام به ارزش حدود ۴۶ میلیارد ریال تولیدشده است.

بابک محمدی آوندی شهردار ایلام‌ شامگاه امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طی هشت ماهه اخیر شهرداری ایلام‌ در بخش عمران و زیر ساخت شهری افزون بر ۵۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

وی افزود: اجرای باکس گذاری بلوار پژوهش به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال، بازسازی میدان دفاع مقدس به مبلغ حدود ۲۲ میلیارد ریال، اجرای موزاییک فرش معابر در ۲ فاز به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در بلوار مدرس و خیابان پاسداران از جمله این فعالیت ها است.

شهردار استان ایلام با بیان این که روزانه یک هزار تن نخاله های ساختمانی توسط شهرداری جمع آوری می شود گفت: تکمیل مراحل هوشمند سازی و نصب سامانه آر. اف. آی. دی برای نظارت و کنترل ماشین آلات حمل نخاله های شهری و جلوگیری از تخلیه آن در سطح یا حاشیه شهر از دیگر خدمات و اقدامات شهرداری ایلام محسوب می شود.

آوندی گفت: رایزنی و اخذ ۱۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از وزارت کشور و سازمان شهرداری ها برای تزریق به پروژه عمران شهری و پیگیری و نیز اخذ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای موضوع اربعین و همچنین بخشی از آن برای بهسازی سیل بندهای شهر با تلاش فرمانداری ایلام انجام گرفت.

وی ادامه داد: پیگیری احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر، مسدود سازی خیابان سعدی جنوبی و ساماندهی پیاده راه ها در راستای شهر انسان محور، طراحی پل عابر پیاده در میدان میلاد به مبلغ ۲ میلیارد ریال، اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار برای سیستماتیک کردن دایره حقوقی و همچنین ماده ۱۰۰ از دیگر اقدامات هشت ماهه شهرداری ایلام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: قرار داد سیل بند تخریبی بلوار اصناف و خیابان پونه به مبلغ حدود ۱۸ میلیارد ریال، زیر سازی ورودی آرامستان بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع و پیگیری احداث کارخانه پردازش و بازیافت پسماند و همچنین تصفیه فاضلاب از دیگر خدمات شهرداری ایلام است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین اقدامات شهرداری در سال جاری به روز رسانی حقوق نیروها و کارکنان شهرداری و پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال حقوق و اضافه کار است، چرا که پیش از این پرداخت حقوق و اضافه کار آن ها با مشکل مواجه بود.

آوندی گفت: طی هشت ماهه نخست سال جاری ۵۱ هزار تن شن، ماسه و بیس در کارخانه به ارزش حدود ۴۶ میلیارد ریال تولید شده که ۳۰ هزار تن شن، ماسه و بیس در کارخانه به ارزش حدود ۴۶ میلیارد ریال تولید شده که ۳۰ هزار تن آن به صورت دپو در کارگاه و ۲۱ هزار و ۴۷۰ تن دیگر آن به شهر ارسال شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 973491

مهمترین اخبار ایران و جهان: