نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 11:07

۶۵۰ هزار مسافر از طریق مرزهای کرمانشاه وارد ایران شدند

ناظرگمرکات استان کرمانشاه گفت: طی هشت ماهه سپری شده از سال‌جاری یک‌میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۱۰ مسافر از مرزهای خسروی، پرویزخان و شوشمی تردد داشته‌اند.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی هشت ماه سپری شده از سال‌جاری، تشریفات گمرکی کالای همراه بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر در گمرکات استان کرمانشاه انجام شده است.

وی ادامه داد: از این میزان مسافر در مدت مذکور، ۶۵۰ هزار و ۱۸۰ نفر آمار مسافران ورودی به کشور است از طریق گمرکات مرزی پرویزخان، خسروی و شوشمی بوده است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه افزود: این تعداد مسافران ورودی به کشور در هشت ماهه سال‌جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۷ درصدی داشته است.

وی سهم مسافران خروجی از گمرکات مرزی پرویزخان، خسروی و شوشمی در این مدت را ۷۰۷ هزار و ۳۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد مسافر خروجی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ درصد افزایش داشته است.

عباس‌زاده افزود: در  مجموع در هشت ماهه سال‌جاری یک‌میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۱۰ مسافر از مرزهای خسروی، پرویزخان و شوشمی تردد داشته‌اند که تشریفات گمرکی کالاهای همراه آنان توسط کارکنان گمرکات این مرزها در کوتاه‌ترین زمان انجام پذیرفته است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607903

مهمترین اخبار ایران و جهان: