نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 23:22

شهرک تخصصی مبل و منبت ملایر نیاز به ایجاد تعاونی دارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد تعاونی با کاهش هزینه‌های تولید در صنعت مبل و منبت یکی از نیازهای اساسی شهرک صنعتی تخصصی مبل و منبت ملایر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه امشب در نشست با تولیدکنندگان و صنعتگران شهرک تخصصی مبل و منبت ملایر در محل این شهرک اظهار کرد: نشست با صنعتگران باعث رشد و بالندگی شهرک و در نتیجه شهرستان خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت نیاز به الزاماتی دارد افزود: اگر امروز ملایر را با یک دهه پیش مقایسه کنیم با وجود همه مشکلات و موانعی که وجود دارد، یک چهره جدید می‌بینیم که پیش از این به پویایی امروز نبود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمینه رشد و بالندگی در ملایر فراهم شده است تصریح کرد: این پیشرفت باید ادامه‌دار و همواره پویا باشد اگرچه در این راه همراهی صنعتگران و مسئولان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه برای صنعتگران مبل و منبت ملایر بابد تعاونی ایجاد شود ادامه داد: با این اقدام هزینه‌های تولید به شدت کاهش می‌یابد و باید برای حضور در بازار و افزایش توان رقابتی این تعاونی تشکیل شود.

آزادیخواه با بیان اینکه اتاق بازرگانی هم در این حوزه ورود کند خاطرنشان کرد: امروز اتاق‌های مشترک ارمنستان و ترکمنستان اعلام کردند با تشکیل تعاونی، اجناس اولیه را با تخفیف قابل توجهی ارائه خواهند داد.

وی با بیان اینکه روز به روز شرایط در حال بهبود است گفت: یک روز صحبت از دریافت تسهیلات یکصد میلیون تومانی توسط معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری بود و امروز صحبت از ایجاد رستوران و امکانات رفاهی در شهرک است و این یعنی حرکت رو به جلو و پیشرفت است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعاونی باعث می‌شود مواد اولیه بی‌واسطه به تولیدکننده برسد اظهار کرد: نباید در ایجاد تعاونی تعلل کرد و هرچه زمان بگذرد رقبا می‌توانند سهم بیشتری از بازار به خود اختصاص دهند اما اگر با دقت بیشتری عمل کنیم در آینده می‌توانیم سرمایه‌گذاران بیشتری جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورودی و خروجی شهرک صنعتی تخصصی مبل و منبت ملایر یک اصل مهم است که با توجه به طرح‌های مطرح شده باید بر اساس نظر کارشناسی اقدام کرد.

آزادیخواه تصریح کرد: این شهرک می‌تواند به یک منطقه توریستی و تفریحی بدل شود که گردشگران بتوانند ضمن خرید وسایل مورد نیاز خود در این شهرک نیز اوقاتی را بگذرانند.

پایان پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606947

مهمترین اخبار ایران و جهان: