نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 19:22

بسیج برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امیددهنده است.

سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در سخنرانی پیش از خطبه گفت: بسیجیان در اقصی نقاط کشور در حال خدمت‌ به‌نظام و مردم و مملکت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سردار مسعود قنبری در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز 3 آذرماه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: به فرموده امام(ه) بسیج شجره طیبه و درخت تنومندی است که امروز در همه‌ی عرصه‌‌ها صاحب توانمندی است.

وی افزود: بسیج با اهداف و با آن نگاه الهی امام(ره) شکل‌گرفته و هدایت‌گری و پرورش آن توسط مقام معظم رهبری(مدظله) اتفاق افتاد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بسیج را دارای ظرفیت عظیم و در حوزه‌های مختلف یاری‌ده دولت و کمک‌رسان مردم عنوان کرد و گفت: در حوزه‌های مختلفِ محرومیت‌زدایی بسیج در استان کرمانشاه بدون تبلیغات و بدون اینکه دیگران متوجه شوند در حال تلاش و کار است.

وی بسیج را جلوه‌ی عملی فرمان امام(ره) در خصوص سپردن سرنوشت مردم به دست خودشان دانست و افزود: بسیج امروزه تحت لوای رهبر عظیم‌الشأن‌ انقلاب امام خامنه‌ای در تلاش برای از بین بردن چهره محرومیت از روستاها هستند زیرا این محرومیت‌ها زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیستند.

سردار قنبری با اشاره به مستأصل شدن دشمنان در قبال بسیج و تفکر بسیجی، خاطرنشان کرد: بسیجیان در اقصی نقاط کشور در حال خدمت‌ به‌نظام و مردم و مملکت هستند و فعالیت‌های بسیج برای دشمنان بیم آفرین و برای دوستان امیددهنده هست.

وی با اشاره به عالم‌گیر شدن تفکر بسیجی گفت: هسته‌های مقاومت که امروز دشمن از شنیدن نامش لرزه بر اندامش می‌افتد حاصل این تفکر بسیج هست و ما باید به این داشته خودمان که نتیجه تدبیر حضرت(ره) امام و هدایت مقام معظم رهبری(مدظله) است ببالیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به چالش کشیده شدن رژیم صهیونیستی در غزه نشئت‌گرفته از تفکر بسیجی بیان کرد و گفت: نیروهای مقاومت در غزه نشان دادند که رژیم صهیونیستی چیزی جز یک تبلیغ توخالی نیستند.

پایان پیام/ و

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583303

مهمترین اخبار ایران و جهان: