نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 20:46

تارتار: رتبه دوم ملوان شانسی نیست

سرمربی تیم فوتبال ملوان با اشاره به روند نتایج تیم ملوان گفت: تیم‌ها برای نباختن مقابل ما بازی می‌کنند و رتبه دوم جدول شانسی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهدی تارتار پس از برتری یک بر صفر ملوان مقابل هوادار اظهار کرد: باید از هواداران‌مان تشکر کنم ، تعدادی از آنها خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و ما هم مثل هوادار، تعدادی هوادار داشتیم، حیف است این ورزشگاه دستگردی بیش از این طرفدار نداشته باشد و از افرادی هم که پای گیرنده‌ها دلشان با ملوان بود و ما را دعا کردند، ممنون هستم.

وی با اشاره قدرت فنی تیم ملوان بندرانزلی گفت: به بازیکنان‌مان تبریک و خسته نباشید می‌گویم که از همان ابتدا برای برد بازی کردند، به داشتن این بازیکنان بسیار خوب و قوی از لحاظ فنی و اخلاقی افتخار می‌کنم و امیدوارم دیده شوند.

سرمربی ملوان با بیان اینکه امروز هم این موضوع را ثابت کردند و خیلی خوشحالیم که امروز انزلی خوشحال است، افزود: می‌دانم امروز در شهر چه خبر است و هواداران چه قدر عاشق این تیم هستند، حیف که ما نیستیم تا با آنها خوشحالی کنیم.

تارتار با اشاره به روند تیمش بیان کرد: امیدوارم به خاطر دل هواداران همچنان این روند را ادامه بدهیم، هرچند کار سختی است، ملوان تیم قابل احترامی است که بیشتر آنالیز می‌شود و امیدوارم بچه‌ها با تلاش بیشتر و تمرکز بالاتر این روند را ادامه بدهند.

وی درمورد دلیل نتایج خوب ملوان در این فصل که سبب شده بهترین فصل فوتبالی‌اش رقم بخورد، تصریح کرد: اتفاق خاصی نیفتاده، می‌دانم کمترین نقش را در این موفقیت خودم داشتم، یک مجموعه هستیم و باشگاه بزرگ و ریشه‌دار ملوان، تیم کوچکی نیست، به اتفاق کادرفنی و بازیکنانم فقط زحمت می‌کشیم و از همه مهم‌تر، هواداران عاشق داریم، وقتی تعصب این‌ها به تیم را می‌بینیم، احساس مسؤولیت ما بالاتر می‌رود و بیشتر تلاش می‌کنیم.

سرمربی ملوان در خصوص اینکه قرار گرفتن تیمش در رتبه دوم جدول شگفت‌انگیز است، گفت: خیلی خوشحالیم اما فکر می‌کنم آنهایی که بازی ملوان را دنبال می‌کنند، نمی‌توانند بگویند تیم ما شانسی در رتبه دوم جدول است. با در نظر گرفتن انصاف فنی و از لحاظ فیزیکی با صلابت کار کردیم، تیم زحمتکش و یکدلی هستیم.

تارتار با بیان اینکه به حق اینجای جدول قرار گرفتیم، افزود: حفظ این رتبه خیلی سخت است زیرا تیم شناخته‌شده‌ای هستیم، ضمن احترام به همه تیم‌ها، آنها برای نباختن مقابل ما بازی می‌کنند، کارمان خیلی سخت است اما باید بیشتر تلاش کنیم. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583347

مهمترین اخبار ایران و جهان: