نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 17:47

بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است

امام جمعه آمل با اعلام اینکه بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ علمی و نظامی کشور را مدیون بسیج هستیم، گفت: همواره بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع نمازگزاران مصلای قدس ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: اگر خداوند در زندگی فردی، اجتماعی و سیاسی افراد حاکم شود زندگی رنگ و بوی خدایی می‌گیرد و سعادت دنیا و آخرت شامل حال می شود.

وی افزود: یکی از نشانه های تقوا این است که در مسیر ولایت قدم برداریم و عمل به منویات رهبر و ولی زمان در کارها، رفتار و اعمال به معنای پیاده سازی تقوا خواهد بود.

یعقوبیان تصریح کرد: ائمه و معصومان با روش بهره‌مندی از حکمت، موعضه حسنه و حجت بالغه مردم را به دین اسلام و بندگی به درگاه خداوند دعوت می کردند، تصریح کرد: روش علمای ربانی شیعه در طول تاریخ برای دعوت مردم به سوی خداوند سبک زیبایی بود و مردم با زبان و عمل خوش به سوی خداوند دعوت می شدند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه امروزه بهتر و کامل‌تر از معارف اسلام پیدا نمی‌شود، خاطرنشان کرد: کاملترین و جامع ترین کتاب انسان ساز قرآن کریم است و با توصل و تمسک به قرآن و اهل بیت سعادت دنیا و آخرت رقم می خورد.

وی با اشاره به کشتار بی‌رحمانه کودکان، زنان و مردان نوار غزه و فلسطین توسط جباران و ظالمان استکباری و صهیونیستی، متذکر شد: در کتاب انجیل آمده است که بی‌ایمانی قوم اسرائیل و صهیونیسم باعث زورگویی‌ها است زیرا آنها دین ندارند، دشمنان خدا هستند و هم اکنون یاغی هستند.

یعقوبیان با اعلام اینکه کتاب انجیل بیش از دو هزار سال قبل اسرائیل و صهیونیست را بی‌ایمان، بی‌دین و یاغی دانسته است، گفت: آنها امروزه هم در نوار غزه و فلسطین یاغی‌گری دارند هرچند شیعیان نشان دادند که یاغی‌یان و گردن‌کشان را سر جای‌شان می‌نشانند.

امام جمعه آمل بیان کرد: علمای ربانی در طول تاریخ به چیزی دعوت نمی‌کنند جز اینکه حقانیت آن ثابت شده باشد پس باید از خدا بخواهیم ما را به تقوا برساند و حجاب بین ما ولی امر برداشته شود.

وی با اشاره به برگزاری پرشور دختران حاج قاسم در این شهرستان و حماسه‌سازی فرزندان و دختران دیار علویان، گفت: هفته بسیج بهترین فرصت برای نمایش دستاوردها و توانمندی‌های بسیجیانی است که در برهه‌های مختلف کشور گره‌گشا بودند و نه تنها در داخل کشور بلکه در دفاع از حریم اهل بیت از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.

یعقوبیان خاطرنشان کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که امروزه به درخت توانمند و پر شاخه و برگ تبدیل شده است و از بزرگترین فرمان‌های امام راحل در پنجم آذر ۱۳۵۸ بوده است.

وی با اعلام اینکه بسیاری از پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ علمی و نظامی کشور را مدیون بسیج هستیم، متذکر شد: همواره بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان هراسناک است.

امام جمعه آمل گفت: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار است و امروزه جوانان این مرز و بوم با استفاده از تفکر بسیجی دست به بسیاری افتخارات علمی، پژوهشی، هسته‌ای و نظامی زدند که با اخلاص، پاکی و فداکاری آمیخته است.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583247

مهمترین اخبار ایران و جهان: