نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 15:05

اخبار انتظامی کرمانشاه؛ از کشف سوخت قاچاق تا دستبند سرد قانون بر دستان سارقان

جدیدترین خبرهای نیروی انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۴ هزار و ۶۳۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلان‌غرب تا کشف ۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص غیرمجاز از یک عطاری در سرپل‌ذهاب حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منصور محمدی فرمانده انتظامی گیلان‌غرب اظهار کرد: ماموران پاسگاه‌های گواور، حیدریه و ایست وبازرسی گیلان‌غرب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به چندین دستگاه خودرو سواری و نیسان مشکوک شده و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۴ هزار و ۶۳۰ لیتر سوخت قاچاق شامل ۲ هزار و ۸۱۰ لیتر بنزین و یک‌هزار و ۸۲۰ لیتر گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی گیلانغرب، از دستگیری ۱۰ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

وی همچنین، از کشف ۸ هزار و ۷۸۶ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بخش گواور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

محمدی با اشاره به دستگیری یک‌نفر در این راستا، افزود: در بازرسی از خودرو توقیفی ۸ هزار و ۷۸۶ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق کشف شد.

*کشف ۵۷۰۰ حبه قرص غیرمجاز در سرپل‌ذهاب 

ماموران انتظامی سرپل‌ذهاب پس از اطلاع از اینکه در یک عطاری قرص‌های غیرمجاز توزیع می‌شود، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی واحد صنفی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۵ هزار و ۷۰۰ عدد انواع قرص غیرمجاز و خارج از شبکه توزیع کشف و ضمن پلمب این واحد صنفی، پرونده‌ای نیز تشکیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

*عامل تیراندازی در کرمانشاه دستگیر شد 

حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در حوزه کلانتری ۲۲ بهمن کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حیدری در پایان، از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

*دستبند پلیس پایان راه سارقان منزل و مغازه در کرمانشاه 

سردار محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: پس از وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازجویی‌های انجام گرفته سارق منزل به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت و سارق مغازه هم به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

وب با اشاره به تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص، از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564603

مهمترین اخبار ایران و جهان: