نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 19:01

هم‌صدایی BBC و کارگزاران در حمله به دولت

روزنامه سازندگی- ارگان رسانه ای حزب کارگزاران- در دو شماره متوالی با هجمه به دولت رئیسی، دولت سیزدهم را به ناکارآمدی متهم کرده است.

فارس پلاس؛ خط ویژه - خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

*** هم‌صدایی BBC و حزب کارگزاران در حمله به دولت رئیسی

 

روزنامه سازندگی- ارگان رسانه ای حزب کارگزاران- در دو شماره متوالی با هجمه به دولت رئیسی، دولت سیزدهم را به ناکارآمدی متهم کرده است.

این در حالی است که دولت سیزدهم علیرغم میراث نامطلوبی که از دولت قبل تحویل گرفت، کارنامه قابل قبولی ارائه داده است.

کاهش رشد نقدینگی از ۴۰ درصد به ۲۷ درصد، کاهش تورم از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد، افزایش صادرات نفت از حدود ۳۰۰ هزار بشکه به رقم ۲ میلیون بشکه در روز، افزایش رشد اقتصادی صفردرصدی به بالای ۶ درصد، افزایش ۶۰ درصدی خرید تضمینی گندم، ساماندهی خلق پول توسط بانک‌ها، کسب تراز تجاری مثبت در تعامل اقتصادی با ۸۴ کشور ، افزایش تولید و اشتغال، آزادسازی پول‌های بلوکه شده و...بخشی از کارنامه قابل تقدیر دولت سیزدهم است.

این در حالی است که در دولت قبل به علت قصور و تقصیر برخی دولتمردان، هم در صنعت هسته‌ای بتن ریخته شد، هم تحریم‌ها دو برابر شد.

طیفی که رویکرد خنثی‌سازی تحریم را سانسور و دستاوردهای سیاست خارجی دولت رئیسی را انکار کرده و با سانسور و تمسخر در پی بی‌اعتبار نشان دادن آن است، همان جماعتی است که در سال‌های گذشته، ساخت نیروگاه و پالایشگاه را کاری عبث جلوه داده و خودکفایی را مزخرف می‌نامید. همان طیفی که با بی‌عملی در دوره همه‌گیری کرونا، آمار تأسف برانگیز ۷۰۰ کشته در روز را در کارنامه خود ثبت کرد.

 

همان جریانی که با بی‌تدبیری باعث خاموشی‌های مکرر منازل و صنایع در فصل گرما و قطعی گاز در فصل سرما در استان‌های شمالی شد. در سال‌هایی که اصلاح طلبان بر سر کار بودند، دغدغه مردم این شده بود که در جدول قطعی برق روزانه، چه ساعتی مختص به آنهاست. در آن مقطع دغدغه مردم این شده بود که آیا خودشان و نزدیکانشان می‌توانند از ویروس کرونا جان سالم به در ببرند یا نه.


اکنون با توکل به خدا و اعتماد به توان عظیم داخلی و بی‌اعتمادی به دشمن، رویکرد «خنثی‌سازی تحریم‌ها» روز به روز قوی‌تر و اثرگذارتر می‌شود. اما این پایان ماجرا نیست، برای شکست تحریم‌ها، باید بدون تعارف و بدون مماشات با «جریان تحریف» برخورد کرد. جریان تحریف همان «کاسبان تحریم» هستند. واقعیت این است که جریان تحریف، «حافظان منافع آمریکا و اسرائیل» در ایران هستند. 

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553391

مهمترین اخبار ایران و جهان: