نیوز سیتی!
29 آبان 1402 - 18:46

کشف 35 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک انبار در مبارکه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف2 تانکر حاوی 35 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

 کامران ریاحی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای خود از فعالیت گسترده فردی در زمینه قاچاق سوخت مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی محل دپوی سوخت‌های قاچاق را در یکی از انبارهای شهرستان مبارکه شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به این شهرستان اعزام و با همکاری نیروهای کلانتری دهسرخ از انبار مذکور بازدید کردند که نهایتاً ۲ تانکر حاوی ۳۵ هزار و ۸۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

ریاحی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله سوخت مکشوفه ۸ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه مالک اصلی سوخت مربوطه دستگیر و پس از اعتراف صریح به فعالیت در زمینه قاچاق سوخت با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579091

مهمترین اخبار ایران و جهان: