نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 22:58

اپلیکیشن «ندای رحمت» رونمایی شد

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان از رونمایی اپلیکیشن «ندای رحمت» ویژه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمداسماعیل آریامنش، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان عصر امروز از رونمایی اپلیکیشن «ندای رحمت» خبر داد و گفت: این اپلیکیشن هم‌زمان با آغاز هفته قرآن، عترت و نماز و افتتاح مرحله آموزشگاهی مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی رونمایی شد.

وی اظهار کرد: این اپلیکیشن که از محتوای کتاب ندای رحمت با موضوعات تخصصی در حوزه قرآن، عترت و نماز دریافت ‌شده، به مواردی ازجمله ثبت‌نام آسان در مسابقات، محتوای تمای رشته‌های مسابقات قرآن، عترت و نماز، فیلم اجرای رتبه‌های برتر سال‌های گذشته و فرم‌های داوری رشته‌ها می‌پردازد.

آریامنش یادآور شد: در این اپلیکیشن، پنج دوره کامل آموزش قرآن، از روخوانی تا صوت و لحن، برنامه جامع قرآن با عملکرد قلم هوشمند قرآنی، ۱۰ دوره ترتیل به همراه تفسیر صوتی کل قرآن گردآوری شده است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با لینک مستقیم rattel110.ir/apkam/rahmat.apk و دانلود از طریق برنامه بازار با لینک cafebazaar.ir/app/ir.rokhani.quran یا در برنامه مایکت با لینک myket.ir/app/ir.rokhani.quran برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن اقدام کنند.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589047

مهمترین اخبار ایران و جهان: