نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 00:45

تخریب بیش از 50 خانه مسکونی در جنایت جدید صهیونیستها

تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه از جنایت جدید رژیم صهیونیستی با از بین بردن بیش از 50 خانه مسکونی در یکی از محله‌های نوار غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت، در حمله امروز رژیم صهیونیستی در نوار غزه بیش از 50 خانه مسکونی از بین رفتند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا، ده‌ها فلسطینی در حملات هوایی روز دوشنبه به محلات شرق غزه شامل الزیتون و الشجاعیه به شهادت رسیدند.

به گزارش شبکه «ان.بی.سی»، این نهاد تشکیلات خودگردان در این پست خود نوشت: «در حمله ماشین جنگی اسرائیل که محله شجاعیه در شرق شهر غزه را هدف گرفت بیش از 50 خانه از بین رفتند. این حمله منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر شد و هنوز عده‌ای در زیر آوار هستند.»

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان یک ویدیوی 26 ثانیه‌ای از آثار برجای مانده از این حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را ضمیمه این پست کرده است.

نظامیان صهیونیست همچنین امروز (دوشنبه، ۴ دسامبر) ساختمان دادگاه عالی فلسطین (کاخ دادگستری) را در مرکز نوار غزه منفجر کردند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، نظامیان صهیونیست، پس از آن‌که ساختمان دادگاه عالی فلسطین واقع در شهر «الزهراء» در مرکز نوار غزه را به یک پادگان نظامی موقت برای خود تبدیل کردند، امروز آن را کاملا منفجر کردند. 

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594191

مهمترین اخبار ایران و جهان: