نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 14:41

تجلیل از دانش آموزان و معلمان پژوهنده در هفته پژوهش

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش به تشریح فعالیت‌های این پژوهشگاه و برنامه‌های هفته پژوهش پرداخت.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی محبی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در این پژوهشگاه برگزار شد به ارائه فعالیت‌ها و اقدامات پژوهشگاه و برنامه‌های هفته پژوهش پرداخت.

محبی در این نشست اظهار کرد: بزرگترین مشکل در کشور از سال‌های دور این است که مدیران، اقداماتی را بدون تفکر و پژوهش انجام می‌دهند و محققان هم پژوهش‌هایی را انجام می‌دهند که در میدان عمل، کاربرد ندارد.

وی با بیان اینکه پیشرفت علم و تکنولوژی به حدی است که اهمیت تحقیق و پژوهش را در عرصه تعلیم و تربیت دوچندان می‌کند، افزود: هدف اصلی از هفته پژوهش در وزارت آموزش و پرورش، ترویج و توسعه فرهنگ پژوهش در بین مدیران، معرفی دستاوردهای پژوهشی برگزیده به عنوان الگو برای سایران و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برگزیده است.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش گفت: هفته پژوهش به ۲ هفته افزایش یافته است و این هفته شاهد هفته پژوهش در استان‌‌ها هستیم و در هفته آینده برنامه‌های ملی در تهران اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: یکشنبه 19 آذر برنامه‌های‌مان آغاز می‌شود و در این روز در اردوگاه شهید باهنر مراسمی برای تجلیل از دانش‌آموزان خلاق و معلمان پژوهنده با حضور وزیر علوم و وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

این خبر در حال به روزرسانی است

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593591

مهمترین اخبار ایران و جهان: