نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 14:30

فعالیت ۵۴ اکیپ راهداری در طرح زمستانی گیلان

به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان، در فصل زمستان مقرر شد ۵۴ اکیپ راهداری و با ۵۴۲ نیرو شامل ۴۶۷ نیروی راهداری و ۷۵ نفر در بخش تدارکات و پشتیبانی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان ظهر امروز در نشست هماهنگی طرح راهداری زمستانی و در سالن اجتماعات این اداره‌کل با بیان اینکه تمامی تمهیدات برای اجرای طرح زمستانی در استان اتخاذ شده است، اظهار کرد: از چند ماه گذشته جلسات متعددی در راستای اجرای درست طرح زمستانی در حوزه راهداری انجام و در این خصوص تصمیمات خوبی مصوب شده است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۵۰ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی گیلان در طرح زمستانی گفت: در فصل زمستان مقرر شد ۵۴ اکیپ راهداری و با ۵۴۲ نیرو شامل ۴۶۷ نیروی راهداری و ۷۵ نفر در بخش تدارکات و پشتیبانی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان با تاکید بر آمادگی کامل این اداره‌کل در ارائه خدمات به خودروها و مردم در جاده‌های استان بیان کرد: با هماهنگی صورت گرفته ۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، ۱۳۷ دستگاه ماشین‌آلات نیمه‌سنگین و ۱۳۹ دستگاه سنگین در ۵۴ پایگاه راهدارخانه استان مستقر و تجهیز شده و همچنین در این راستا ۱۰ هزار و ۶۰۰ تن ماسه و نمک نیز تأمین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نیک‌فهم نقش هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی به ویژه در شهرستان‌ها را در اجرای درست طرح زمستانی بسیار مهم برشمرد و افزود: تعامل سازنده میان دستگاه‌های اجرایی سبب اجرای درست طرح و خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های جاده‌ای و بازگشایی مسیرهای اصلی می‌شود.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594791

مهمترین اخبار ایران و جهان: